Właściwość target

Właściwość target zawiera odwołanie do obiektu, który jest celem zdarzenia. W niektórych przypadkach odwołanie jest bezpośrednie, np. gdy mikrofon staje się aktywny, wówczas celem obiektu zdarzenia jest obiekt Microphone. Jeśli cel znajduje się na liście wyświetlania, wówczas konieczne jest uwzględnienie hierarchii listy wyświetlania. Na przykład: jeśli użytkownik kliknie punkt, który zawiera nachodzące na siebie obiekty listy wyświetlania, programy Flash Player i AIR zawsze wybierają na cel zdarzenia obiekt, który znajduje się najdalej od węzła Stage. Dla złożonych plików SWF, szczególnie tych, w których przyciski są rutynowo dekorowane mniejszymi obiektami podrzędnymi, właściwość target nie może być często używana, ponieważ często wskazuje na obiekt podrzędny przycisku zamiast na przycisk. W tych sytuacjach zwykle dodaje się detektory zdarzeń do przycisku, a także używa się właściwości currentTarget, ponieważ wskazuje na przycisk, a właściwość target może wskazywać na obiekt podrzędny przycisku.